Mikrostránky

Mikrostránky (microsites alebo tiež satelitné, alebo podporné  weby) sú jednoduché niekoľkostranové weby, vytvárané hlavne za účelom propagácie jedného produktu, modelovej rady, alebo služby. Pekným príkladom z nášho portfólia je napr.  web www.bebetto.sk , vytvorený pre spoločnosť zaoberajúcu sa predajom kočíkov a detského nábytku. Web slúži na propagáciu kočíkov značky Bebetto.

Hlavným účelom mikrostránky je poskytnúť dostatok informácií o konkrétnom produkte / službe a presvedčiť čitateľa o jeho kvalitách a následne návštevníka nasmeruje na web, kde si daný tovar môže objednať.

Mikrostránky však môžu mať aj nekomerčný charakter. Môžu slúžiť napríklad na doplnenie podrobnejších informácií o témach, ktoré sa vyskytujú na hlavnom webe, vyjadrenie názoru k aktuálnemu dianiu, propagáciu pripravovaných akcií a podobne.

V čom sa líši mikrostránkama od bežného firemného webu ?

  • počet stránok - ideálna mikrostránka má rozsah 1 - 5 stránok
  • úzke obsahové zameranie
  • cielenie na konkrétnu cieľovú skupinu je omnoho výraznejšie pri mikrostránke, ako pri bežnom webe
  • obsahujú prepojenie na sociálne siete